Zabalení objednávky je jednou z nejdůležitější částí procesu od vytvoření objednávky po její doručení do Vaši rukou. Pokud bychom podcenili zabalení, mohlo by docházet k poškození křehkého obsahu, jakým tvrzená skla jednoznačně jsou. Následné řešení reklamací a zasílání nového produktu by u Vás jednoznačně pozitivní zkušenost nezanechalo. Dříve jsme řešili zabalení objednávek do bublinkových obálek, které jsme vystýlali pevnými papírovými kartony. Od tohoto způsobu doručení jsme museli ustoupit, protože se sice jednalo o vcelku levnou variantu, jenže ochrana sklíček uvnitř velice pokulhávala. Rozhodli jsme se tedy přejít na odesílání objednávek v recyklovatelných, pevných, papírových krabicích.
Protože pouze pevná krabice na bezpečnou přepravu nestačí, vnitřek krabice je vždy vystlán bublinkovou fólií. (Ano, můžete si pak doma popraskat ty bublinky, uklidňuje to). Do bublinkové fólie je zabaleno veškeré zboží, které jste si do objednávky vložili.
Od doby co jsme přešli na odesílání objednávek v těchto pevných krabicích jsme eliminovali počet rozbitých skel během přepravy na úplné minimum. Samozřejmě, někdy se stane že do balíčku vložíme produkt z jiné objednávky. Holt nejsme neomylní. O to rychleji se ale snažíme reklamaci vyřešit a správné zboží Vám dodat v co nejkratším termínu.
Do objednávek také vkládáme dárky! Nemotivujeme Vás na webu hláškami typu: "nakupte ještě za 1292 korun a získáte klíčenku zdarma". Přestože se mnohdy jedná o velice účinný způsob, jak Vás přimět k nákupu s vyšší hodnotou. Rozhodli jsme se jít cestou překvapení. Překvapení spočívá v tom, že nikde nehlásáme, za kolik korun musíte nakoupit, abyste něco dostali. Většinou se ale snažíme dát dárek do každé objednávky nad 300 korun. A jak takové dárky vypadají?
Objednáte-li si například Tvrzené sklo na iPhone X, vložíme Vám do objednávky jako dárek ochranný kryt na Váš iPhone, který bude kompatibilní s Vámi vybraným ochranným sklem. Na obrázku výše je možné vidět jako dárek držák do ventilace k 3D Tvrzenému sklu na iPhone X,XS. Proč jsme nezvolili kryt? Protože se jedná o druhou objednávku od stejného zákazníka, který již od nás obal dostal. Předpokládáme, že držák se mu bude hodit více, než druhý obal. :) a tímto způsobem se snažíme přemýšlet nad dárky, které do objednávek dáváme.
Nakonec na krabičku nalepíme štítek, přelepíme izolepou s naším logem a dáme na hromádku k ostatním objednávkám na odeslání. Většinou volíte způsob dopravy Zásilkovnu. Vzhledem k tomu, že naše kamenná prodejna je i její pobočkou, nemusíte s objednávkami nikam běhat. Kurýr každý den objednávky odveze a pokud jste objednali včas, druhý den je balíček u Vás!