Velice často nám voláte, píšete a ptáte se na náš aktuální provoz. Zdali vám můžeme opravit iPhone či nalepit ochranné sklo. Přehledně jsme pro vás tedy shrnuli všechny potřebné informace. Nebude-li vám i po přečtení článku něco jasné, neváhejte se na nás obrátit na jednom z uvedených kontaktů.
Provoz eshopu
Provoz e-shopu je i nadále bez jakéhokoliv omezení. Každý všední den jezdíme na Depo, nebo některé z podacích míst Zásilkovny, abychom odeslali všechny vaše objednávky.
Provoz kamenné prodejny
Narozdíl od provozu e-shopu je provoz kamenné prodejny aktuálně malinko komplikovanější.
Je povoleno:
- Výdej předem provedených objednávek z e-shopu. Pokud tedy chcete nějaké ochranné sklo, obal, nabíjecí kabel či jiné příslušenství a rádi byste si ho vyzvedli na naší kamenné prodejně, není problém, pouze si musíte udělat objednávku předem. Objednávku si můžete udělat prostřednictvím e-shopu, nebo emailu.
- I nadále můžeme provádět opravy vašich iPhonů, iPadů či Apple Watch. Na opravu výpočetní techniky je udělena výjimka. Doporučujeme ovšem opravu objednat předem, ať už na telefonním čísle, emailu, nebo klasickou objednávkou skrz eshop.
Je zakázáno:
- Prodej jakéhokoliv příslušenství přímo na kamenné prodejně bez objednání předem. Pokud budete procházet kolem naší kamenné prodejny a budete si chtít zakoupit jakékoliv příslušenství, budete si muset udělat objednávku předem. Bez objednávky vám přímo na prodejně zboží prodat bohužel z důvodu vládních nařízení nemůžeme.
Upravili jsme na pevno otevírací dobu kamenné prodejny. Aktuálně máme otevřeno každý všední den od 12:00 do 17:00. V případě zájmu o naše služby mimo otevírací dobu nás prosím kontaktujte telefonicky, nebo emailem.