Použité originální díly
Potřebujete opravit váš iPhone, iPad či MacBook a nepotřebujete nový náhradní díl? Možná budete mít štěstí a najdete tu POUŽITÝ ORIGINÁLNÍ NÁHRADNÍ DÍL, který vám jsme schopni za příplatek na vaše zařízení i nainstalovat.
Jak probíhá servis s použitým originálním náhradním dílem?
Všechny originální náhradní díly, které v nabídce naleznete jsou plně funkční, otestované a jejich podrobný stav je u každého produktu dokonale nafocen a popsán. Se stavem náhradního dílu se můžete seznámit i přímo na naší kamenné prodejně, kde vám ho rádi ukážeme. Našli jste v naší nabídce použitý, originální náhradní díly, který se vám líbí? Máte možnost si ho zakoupit tak jak ho vidíte v nabídce, případně za příplatek si ho nechat u nás nainstalovat.
Na použité náhradní díly je zkrácená záruka 6 měsíců. Příplatek za instalaci je vždy uveden u každého produktu rozdílný. Záleží na náročnosti opravy.
Samozřejmě nemáme na každý iPhone použité náhradní díly, skladem máme pouze to, co vidíte v nabídce. Pokud vámi hledaný produkt v nabídce nemáme, můžete využít klasické opravy, pomocí NOVÉHO náhradního dílu.
- V případě dalších dotazů volejte: +420 776 76 70 72
Co udělat před návštěvou?
Před návštěvou doporučujeme zálohovat vaše zařízení. Přečtěte si, jak zálohovat iPhone a iPad, jak Apple Watch a jak MacBook. Záloha ovšem není nutná. Ještě nikdy se nám nestalo, že by zákazník při opravě o svá data přišel. Zálohou dat předem všem nic nezkazíte.
Nelze Vaše zařízení zapnout?
Pokud nelze vaše zařízení zapnout, nejde přímo na prodejně určit, jak velký rozsah oprav bude nutné provést. Nebojte se, diagnostiku provádíme zdarma. Vše popisujeme v článku: Jak funguje diagnostika, když k nám přinesete zařízení, které nelze zapnout.
Potřebujete opravit zařízení a nemůžete se dostavit na naši prodejnu?
Naše kamenná prodejna se nachází v Praze, ovšem jsme tu pro zákazníky z celé České i Slovenské republiky. Přečtěte si náš článek: Jak postupovat při zaslání zařízení na opravu.